Khamis, 25 Jun 2009

Pengalaman saya


Salam sejahtera.....


Saya Norizai seorang wellness coach ingin berkongsi pengalaman saya dengan saudara dan saudari untuk menurunkan berat badan dengan cara yang betul,berkesan dan selamat.Cara ini juga boleh membantu anda untuk menurunkan berat badan ataupun menambah berat badan dan juga mengekalkan berat badan.Sebelum ini saya mengalamai masalah berat badan berlebihan,dimana saya telah mencuba pelbagai cara untuk menurunkan berat badan dengan cara mengambil sekali sahaja makanan dalam sehari.Saya juga telah mencuba hanya makan roti sahaja tanpa mengambil nasi,mee,dan lain lain makanan.Bukan itu sahaja,saya pergi slimming centre...banyak duit saya telah habiskan,dan yang paling saya tidak pernah tinggalkan adalah makan ubat kurus yang banyak di jual di farmasi farmasi...pun saya kena keluarkan duit juga...tapi....yang paling menyedihkan berat badan saya tidak turun...malah lemak didalam badan saya berkumpul dari pinggang hingga ke peha sehingga nampak macam buah pear...dan yang paliang menyusahkan hidup dari kesan diet sendiri adalah angggota badan saya kebas,krem kaki dan juga jari kaki,sakit tulang belakang,sakit kepala sampai berdenyut denyut dan terpaksa makan ubat tahan sakit,tidak boleh buang air besar secara normal....seminggu sekali....dan untuk senang buang air besar,saya kena beli ubat yang dijual di farmasi....semua masalah diatas saya tanggung setalah lahirkan anak yang ketiga...memang teruk sebab duit banyak habis hanya semata mata ingin selesaikan masalah itu....tapi masih tidak berjaya juga....Alhamdullilah saya ditemukan oleh seorang mentor dan juga wellness coach saya....dan telah berjaya menyelesaikan semua masalah diatas dengan cara yang betul dan selamat.malah kini saya gembira dengan kehidupan saya yang boleh makan seperti biasa tanpa perlu takut berat badan saya akan bertambah dan paling menakjubkan....saya berjaya menurunkan berat badan sebanyak 10kg dalam masa dua bulan sahaja dan sekarang sudah hampis dua tahun saya mengekalkan berat badan saya tanpa perlu makan ubat kurus lagi atau pergi slimming centre.Inilah kesah saya yang ingin berkongsi cerita dengan saudara dan saudari semua.Sekiranya saya boleh melakukan,saya yakin saya juga dapat membantu anda semua untuk melakukan perkara yang sama.Kita tidak perlu berlapar,tidak perlu buat senaman,mudah melakukan dan yang paling seronok sekali bila bila dapat menikmati kehidupan seperti biasa tanpa mengganggu apa yang kita lakukan setiap hari.Sekiranya saudara dan saudari ingin mengetahui lebih lanjut lagi bagaimana saya lakukan...sila hubungi saya di talian dibawah.Semoga saya dapat membantu semua orang yang mengalami masalah berat badan dan kesihatan dengan cara yang selamat dan berkesan.Seandainya saudara dan saudari ada keluarga atau kawan kawan yang mengalami masalah berat badan dan kesihatan,bolehlah hubungi saya,insyaallah saya akan membantu mereka yang memerlukan.
Sebarang pertanyaan sila dail: 017 212 6009

Tiada ulasan:

Catat Ulasan